fredag 2 oktober 2009

"Det går framåt"

Nu var det några dagar sedan som jag gjorde ett inlägg här och det beror på att jag inte kunnat ladda upp några bilder på bloggen, konstigt! Vet inte vad felet var men nu idag så funkade det igen, härligt! Varit ute på tomten en snabbis idag efter att jag lämnat dottern på dagis. Men det är kallt ute nu och grabbarna håller på med ytterpanelen och grundmålar så det får gärna bli lite mera plus. Brittsommar, var är du?

Nästan varje gång jag ringer Marcus på dagarna så är min ständiga fråga "Hur går det?" och det svar som jag får från Marcus är oftast " Det går framåt!" Och det gör det ju faktiskt och det ska vi ju vara glada över :=)

Våra 2 helt suveräna snickare som vi haft nu ett par månader, kommer att lämna oss idag, fredag. Vi har varit så nöjda med dom att vi gärna haft dom en månad till åtminstone. Men vi hade bestämt detta från början så nu har de andra jobb som väntar. Men det ordnar sig alltid!

Visar lite bilder på hur det ser ut i nuläget!

Sköt om er! Kramar Elin






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar