söndag 6 februari 2011

Underbara soliga söndag!

Det har varit en bra dag idag! Morfar (min pappa) har varit ute en sväng på eftermiddagen och gått en långpromenad med sina barnbarn. Föräldrarna har hunnit ta en pratstund i lugn och ro och planerat för framtiden och det känns väldigt bra!

Snart kommer den lilla tösen ut, 17 Mars är hon beräknad. Jag förbereder mig mentalt för ett tredje barn och nu har jag och flickorna döpt en docka till Ingrid och vi leker att hon är den nya...så jag har på känn att det här kommer att gå, vågar till och med hoppas att det blir lättare än när vår andra tös kom:-)

Anna Wahlgren skriver i sin bok att hon fött alla sina nio barn utan smärta.  Ingen bedövning bara " rätt Andningsteknik" Ska prova det denna gång så nu ligger jag i sängen varje kväll och tränar flämtandning :)

Nu ska jag sova! Godnatt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar