måndag 7 februari 2011

Vill hinna med så mycket mer....

Den sista tiden har jag känt mig näst intill oõvervinnerlig! :) jag har sån energi att jag bara vill hoppa högt i tak! Och jag har bara 5 veckor kvar till beräknad förlossning. Det bådar gott det här. Sista graviditeten, med Greta så Sov jag typ hela tiden.
Hur som helst så har detta lett till att jag velat börja inreda vårat hem. Innan har jag inte orkat. Men nu inser jag att det blir bråda tider för prinsessa nr 3 anländer snart och jag vill få mkt klart innan. Ska skriva ner en lista på saker jag vill få gjort.

Gick igenom kläderna idag som vi haft till Greta och Astrid. Känns speciellt och ta fram dom ytterligare en gång till. Skönt ändå att man redan har det mesta, behöver bara komplettera lite.
Y
Skickat från min HTC



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar