fredag 5 mars 2010

Ett kök blir till...

Hej! Här kommer lite bilder på vårat halvfärdiga kök. Man ser att det är ett kök i alla fall :=) Kan sitta och bara stirra på bilderna just för att det här köket kommer att vara MITT (ja, hela familjens så klart, men jag som är där mest) kök!!! Åh, vad jag kommer att trivas! Ännu mera bak kommer det bli nu, garanterat!
Vår ugn som ev. kommer att vara helsvart istället efterom vi inte har så mycket silver/stål i övrigt , en liten obetydlig detalj kanske, vet ej ännu. Blandaren och diskhon är ju i silver så...hm..Annars är det svart och vitt som gäller.

Vet ni vad som är så lyxigt! Vi kommer att ha diskmaskin!!! Visst det har väl alla nuförtiden, men inte vi. Jag diskar konstant, så det här kommer att bli en av de bästa sakerna med att flytta in i huset! :=)

utnyttja ytorna

Här vid det högra fönstret kommer jag att stå och drömma medan jag diskar den disken som inte går att diska i diskmaskinen... Vår arbetsbänk (mitt emellan fönstrerna) som Marcus kommer att baka sina goda bullar på. Kommer att ha en svart marmorbänk.

Andra delen av köket. Spisplattan tv om ugnen.

Vitrinskåp vid väggen som delar av kök och vardagsrum. Tv om det kommer vi att ha kyl och frys.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar