måndag 1 mars 2010

Kök på gång!

Hej vänner!

Måndag har nästan passerat och jag (Elin) har drömt om vårat hus hela dan.
Har drömt om barnrummen, vilka tapeter vi ska ha, hurdan förvaring och så vidare. Tänk att ha en egen tvättstuga. Jag vill att den ska vara mysig, kanske lite spejsig.....ska vara kul och vara där inne :=)

Idag har man hållt på med att sätta upp köket! Har inga bilder än, då det inte är så mycket att se på än, men de flesta underskåpen är på plats, själva stommarna. I morgon ska vi hänga upp stommarna till överskåpen. Lägger upp bilder så fort det är något värt att se :=).

Ha en bra kväll!


Read more: http://www.mylivesignature.com/wizard2_2.php#ixzz0g0pjdkuT

3 kommentarer:

  1. Roligt att läsa om någon mer som har ett kök på gång.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Såg just att vi fick besök genom er blogg och på så vis hittade jag er.
    Kul med fler lösvirkesbyggare! Jag har bläddrat igenom bloggen lite snabbt och hit kommer jag gärna tillbaka igen! : )
    Lycka till med köket!
    /Anna

    SvaraRadera
  3. Ika: ja, fantastiskt är det, om inte det ändå är det roligaste?! Anna: kul att du tittade förbi, ja eran sida besöker vi mycket, vi har beundrat eran ytterpanel ett antal gånger :=)

    SvaraRadera