måndag 22 november 2010

IKEA

Hur mycket jag än försöker så kan jag inte hålla mig borta från detta varuhus. Vi har tillräckligt med prylar härifrån och vill blanda med lite annat. Mannen och jag var barnfria några timmar igår och skulle bara ta en fika på stan. Hur hamnade vi på Ikea? Skyller på att de har de bästa öppettiderna på en söndag :=) Blev lite småshopping, köpte några glasburkar att ha lite kul grejor i och dessa saker...
KALLT Dekoration, hängande blandade färger Sladdlängd: 5 m
Köpte denna ljuvliga filtstjärna med inbyggda små lampor, färgen vit såklart! . Stjärnan heter KALLT och kostar 149 kr
BERTA RUTA Metervara blå/vit Bredd: 150 cm
M älskar det här tyget så vi köpte det också. Kommer att bli stolsdynor av det tror jag. Berta Ruta metervara 59 kr/m

NYSNÖ Pappersservett  Längd: 24 cm Bredd: 24 cm Antal i förpackning: 30 styck
Min kära mor tycker alltid att jag har dåligt med servetter hemma så jag köpte lite papperservetter med små söta stjärnor. I'm up to stars rihgt now :=). Dessa kostar 15 kr paketet och heter Nysnö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar