måndag 29 november 2010

Målat möbler...

...har jag aldrig gjort förrut men nån gång ska väl vara den första! Tycker att det är ganska så svårt faktiskt men som M säger så vackert varje gång jag grymtar över att det inte blir som jag vill, " det är learning by doing som gäller". Efter tre dagar nu (när minstingen sover sin eftermiddagslur och på kvällen efter att barnen lagt sig) så har jag målat nedre delen av vitrinskåpet. Köpte ett vitrinskåp i furu på blocket för billig peng som nu ska bli så vacker....bara jag inte sabbar det helt med min målning :=)

Här håller jag till. I vårat blivande gäst-/arbetsrum som för tillfället ser ut mer som ett slagfält med M:s verktyg lite här och där.

Fler vackra vinterbilder från vår tomt....




1 kommentar:

  1. Har man bra kvalitet på både penslar och färg tycker jag att halva jobbet är gjort. Tro du kommer lyckas bra.

    SvaraRadera